دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دبیر کل حزب موتلفه: ما یک انتخابات پرشور  و سالم می خواهیم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این که تعداد زیاد داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به لحاظ حضور مردم قابل قبول است گفت: ما یک انتخابات پرشور و سالم را می خواهیم.
کد خبر : 58403

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی وی در پایان نشست دبیران این حزب ، افزود: حضور دو برابری تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به دوره قبل قابل قبول است به شرط آن که بازی های سیاسی پشت سر آن نباشد.
وی ابراز امیدواری کرد که انتخابات سالم و با رعایت ضوابط قانونی برگزار شود و دولت طوری رفتار کند که اعتماد کامل مردم را به دنبال داشته باشد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه به روند همگرایی اصولگرایان در رسیدن به راهبرد یک فهرست یک صدا اشاره کرد و گفت: ما بتدریج وارد مصادیق می شویم و امیدواریم در این باب هم با سازوکاری که داریم به مشکل برخورد نکنیم.
حبیبی به حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: بزرگترین دستاورد حماسه 9 دی رونمایی از چهره نفاق جدید بود.
وی به تداوم فتنه اشاره کرد و گفت: پس از گذشت 6 سال هنوز برخی در خیمه فتنه به دنبال ضربه به اسلام و نظام هستند. آنها امنیت و اقتدار ملی ایران را نشانه گرفته اند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به اهداف آمریکا پس از برجام و دبه های جدید اشاره کرد و گفت: مصوبه اخیر کنگره آمریکا که به امضای اوباما رسید و نیز مصوبه سنا در مورد وضع تحریم های جدید به بهانه فشار به بهایی ها و بالاخره مصوبه کنگره مبنی بر دستبرد به اموال بلوکه شده ایران در آمریکا هم نشانه آن است که آمریکایی ها عزمی در اجرای برجام ندارند.
حبیبی یادآور شد: خوشبختانه مقامات سیاسی در وزارت خارجه این اقدامات را نقض برجام می دانند که باید موضعی متناسب با این اقدامات داشته باشند.
وی اضافه کرد: آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و هر گونه خوشبینی به آنها متضمن آسیب به منافع ملی ماست. در برابر آمریکایی ها باید با قاطعیت انقلابی پاسخ داد و اقدامات متقابل را در نظر گرفت.
حبیبی در واکنش به تعبیر سخنگوی دولت در مورد رسانه ملی گفت: آقای نوبخت گفته است صدا و سیما اپوزیسیون دولت است؛ این تعبیر خلاف است. دولت نباید انتظار داشته باشد صدا و سیما چشم خود را به روی مشکلات مردم ببندد و تنها ثناگوی دولت باشد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به اقدامات دولت در حوزه اقتصاد، سیاست خارجی و فرهنگ اشاره کرد و گفت: از کاهش تورم خوشحالیم اما باید مردم اثرات کاهش تورم را در معیشت و سبد کالای خود مشاهده کنند.
وی در ادامه گفت: زمزمه مسئولان اقتصادی در مورد افزایش قیمت ها موجی از نگرانی پدید آورده است و نگرانی هست که دستاورد دولت در رابطه با مهار تورم هم مورد تردید قرار گیرد؛ لذا دستور آزادباش به اقتصاد که راهبرد درستی درمورد حل مشکلات اقتصادی نیست ، مشکل را تشدید می کند و نارضایتی ها را افزایش می دهد.
حبیبی ابراز امیدواری کرد دولت اگر در عمل یافته است که برخی مسئولان و مجریان توانایی حل مشکلات مردم را ندارد با تغییر آنها رضایت مردم را تامین نماید.
این فعال سیاسی اصولگرا به موضوع آلودگی هوادر کلان شهرها اشاره کرد و گفت: ما نباید موضوع محیط زیست را موکول به باد و باران بکنیم. اگر این رویکرد درست باشد اصلاً نیازی به نهادی به نام سازمان حفاظت از محیط زیست و تشکیل یک معاونت ریاست جمهوری در این باب نیست.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با تبریک میلاد رسول اکرم و نبی اعظم محمد مصطفی (ص) گفت: امروز جهان تشنه معارف قرآنی و سیره نبوی است. آمار و ارقام نشان می دهد که رویکرد به اسلام در اروپا و آمریکا شتاب گرفته است.
وی وظایف حوزه های علمیه در این مورد را خطیر توصیف کرد و گفت: امروز شخصیتی چون علامه زکزکی در نیجریه در اندازه یک منجی در آفریقا ظهور کرده است. اما باند تبهکار تکفیریها او و خانواده و رهروانش را قتل عام کردند بدون شک این اقدام منجر به ترویج و تبلیغ راه این بزرگوار در آفریقا و حتی در جهان اسلام می شود.
حبیبی به ایام هفته وحدت اشاره کرد و افزود: ایام هفته وحدت فرصتی است برای بازخوانی وحدت بین فرق اسلامی و اتحاد همه مسلمانان حول یک کتاب، یک قبله و یک پیامبر(ص) و این شدنی است. اگر سیره نبوی را ملاک سبک زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود بکنیم رسیدن به این اتحاد و یگانگی سهل الوصول خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته